iRobot Roomba 980

Odkurzacz automatyczny iRobot z filtrem AeroForce, o pojemności 0,6 l, o maksymalnym czasie pracy do 120 min. Głośność pracy odkurzacza: od 76 do 80 dB. Roczne zużycie energii: Nie dotyczy. Opcje czyszczenia: Odkurzanie, Czyszczenie intensywne, Sprzątanie miejscowe (SPOT). Odkurzacz posiada dodatkowo funkcje: Automatyczny powrót do bazy, Wirtualna ściana, Programator pracy, Automatyczne wyłączenie, Zdalne sterowanie, Harmonogram
4,6
349 opinii
Ostatnia cena: 2 699,00
Zobacz inne produkty z kategorii Odkurzacze automatyczne

iRobot Roomba 980 - Pytania i odpowiedzi

Zastanawiasz się jak poprawnie użytkować zakupiony produkt? Porady na forum naszych ekspertów w mig rozwieją Twoje wątpliwości! Pytania i Odpowiedzi pomogą użytkownikom serwisu w poprawnym korzystaniu i cieszeniu się z nowo zakupionych produktów.
2490 zł -gdzie ta cena ?
Odpowiedz
To pytanie nie ma odpowiedzi. Bądź pierwszy!
brzydki zapach po odkurzaniu
każdy odkurzacz (poza odkurzaczami wodnymi) pozostawia brzydki zapach w domu. Nie znalazłam nigdzie wzmianki jak się wysypuje pojemność zbiornika itp. Czy coś jest nie tak z tym zapachem?
Odpowiedz
Może musisz wyczyścić filtr
Nie zauważyłem brzydkiego zapachu po sprzątaniu. Należy pamiętać o wyczyszczeniu filtra HEPA. Niestety po kilku sprzątaniach filtr bardzo często jest mocno zapchany. Ja na szczęście mam sprężarkę więc delikatnie przedmuchuję filtr na dworze.
nie wiem czy każdy odkurzacz, ale mam miele i żadnego brzydkiego zapachu. powietrze, które wylatuje z odkurzacza jest bardziej czyste od powietrza w domu, ale to odkurzacz tradycyjny. Szukam jeszcze automatu.
Dywan z frędzlami na brzegach
Jeśli mam dywan w frędzlami na brzegach długości ok 5 cm, to czy roomba wjedzie na niego bez problemu i będzie pracować normalnie, czy zaplącze się w te kudły, bo wejdą one w szczotki, jęknie i stanie bezradnie :-)?
Odpowiedz
We frędzle raczej się nie zaplącze, jednak jeśli masz wysoki dywan, to może na niego nie wjechać. Mam taki wysoki mały dywanik i niestety nie jest w stanie na niego wjechać.
Czy robot odkurza czarne pola na dywanie ?
Mam dywan w czarne koła czy robot wjedzie na nie , żeby je odkurzyć ?
Odpowiedz
Tak, robot powinien sobie świetnie dać radę z czarnymi powierzchniami.
A ja mam problemy z moim czarno białym dywanem. Przy miejscach łączenia kolorów robot zachowuje się jakby dojeżdżał do krawędzi schodów.
Mała korekta. Można Roombę "zhakować" co polega na nałożeniu białego brystolu/kartki na miejsca czujników a potem zaklejeniu od spodu jakąś taśmą klejącą - np. izolacyjną. Próbowałem początkowo zakleić samą czarną tasmą izolacyjną, ale robot nie wykrywał podłogi, więc uważał, że wszędzie dookoła jest krawędź i nie ruszał. Dopiero po założeniu najpierw białej kartki i przyklejeniu jej zaczęło działać. Tylko pamiętaj, że wtedy nie wykrywa krawędzi i jeśli puszczasz na piętrze, to spadnie ze schodów.
czy roomba 980 odkurzy dywan z długim włosem?
Czy roomba 980 odkurzy dywan z długim włosem?
Odpowiedz
mam dywan z długim włosiem, nie ze wszystkich stron wjedzie, gdyż szczotka zainstalowana na krawędzi dodatkowo podnosi włosy. Natomiast jeśli nie uda sie wjedzie z drugiej strony dywanu i odkurzy cały dywan gdyż ma zmapowane mieszkanie wiec każde miejsce odwiedzi. Osobiście widziałem jak z jednej strony nie wjeżdża ale później wjeżdża z innej strony i czyści dywan. Przy pierwszych mapowaniach pomieszczenia byłem zwiedziony, że nie wjeżdża na dywan zawsze, ale później znajduje miejsce aby wjechać i posprzątać
Producent
Dzień dobry Ilono. iRobot bez problemu poradzi sobie z odkurzeniem dywanu o wysokości do 2-2,5 cm. Dodatkowo, Roomba 980 posiada funkcję Carpet Boost, dzięki której automatycznie zwiększa moc, gdy znajdzie się na dywanie. W razie dodatkowych pytań, zapraszamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta, korzystając z podanych numerów: 801 88 99 99 (z telefonów stacjonarnych), +48 58 781 66 62 (z telefonów komórkowych). Pozdrawiamy.
Mam dywan z długim włosem i bez problemu wjeżdża na niego i go odkurza. podczas pracy na dywanie zwiększa moc ponieważ głośniej chodzi.
Obijanie mebli podczas pracy
Mam dwa pytania:
1. Czy w przypadku modelu 980 istnieje ryzyko obicia mebli / drzwi?
2. Czy do powierzchni 240m2 w jednym poziomie model 980 jest odpowiedni - podłoga to deska + płytka, sporadycznie dywan?
Odpowiedz
Mam Roobe 980 od 2 miesięcy i mogę powiedzieć że robot w większości przypadków stara się odbić od mebli delikatnie i jak na razie nie zauważyłem żadnych niepokojących zmian na meblach.
Jedynym zauważonym przeze mnie przypadkiem kiedy robot uderza o meble nieco mocnien jest noga od biurka która ma 18mm z przodu (płyta meblarska). Robot nie wykrywa niesty tak wąskiej przeszkody dojeżdżając od czoła.
Co do odkurzania dużej powierzchni to powiem tak
Mam parter o powierzchni 100 m2 jednak robot po odkurzeniu całej powierzchni w aplikacji podaje info że odkurzyć coś nieco ponad 40m2
Po odliczeniu ścian mebli zamkniętych pomieszczeń klatki schodowej powierzchnia znacznie się zmniejsza.
Zależy też wszystko wydaje mi się od częstotliwości odkurzania jeżeli odkurzacz będzie pracował częściej to zapewne wykryje że jeden przejazd jest wystarczający ponieważ nie ma zbyt dużej ilości śmieci i posprząta wywczas większą powierzchnię. A jeśli nawet wyczerpie się bateria to wruci do bazy załaduje się i dokończy sprzątanie.
Ja mam płytki i panele i dywan. Daje sobie z tym radę. Dywan wydaje się być jakby wyczesany po przejeździe robota (Ale to pewnie zależy od dywanu)
Lubię kiedy jest czysto i po przejeździe iRobota wydaje mi się że tak po prostu jest.
Też przed kupnem miałem dylemat bo trochę sprzęcik sobie kosztuje ale suma sumarum wszyscy w domu są zadowleni. :)
Wiadomo nowszy model ma lepsze funkcje Ale cenę też ma "fajną". Wydaje mi się że aktualnie 980-tka jest jedym z najlepszych wyborów.
Ale wiadomo każdy może mieć inne zdanie Ale ja nie żałuję swojego zakupu 😊
wielkie rozczarowanie
pytanie dlaczego mówii sie nie prawdy o tym robocie tj model 990
1.miał sobie radzic z sierscią kota(jeden kot)]
2.bateria nie wytrzymuje wspomonanego czasu pracy gwarantowanego przez producenta
3.ogólnie nie radzi sobie z dywanami i tu nie mowa o
jakis perskich dywanach.
Odpowiedz
Sklep
Witamy,
jesteśmy zaskoczeni przedstawioną sytuacją. Prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta, abyśmy mogli pomóc. Nasz numer telefonu, to: +48587816662, adres e-mail: kontakt@irobot.pl. Pozdrawiamy

Produkty rekomendowane